niedziela, 11 grudnia 2016

wdzięczna

Dziękuję. Dziękuję.
To niezwykłe słowo od trzech dni nie znika z moich ust. Jestem wdzięczna Bogu. Dziś czuję, że bycie narzędziem w Jego ręku to najpiękniejsze co może spotkać człowieka... Posłuszeństwo Mu, poszukiwanie Jego woli... Umiłowałam Jego wolę dla mojego życia. Boże dziękuję, że każdego dnia na nowo mnie zadziwiasz.

Mój tomik został wydany. Wiem, że nie byłoby to możliwe, gdyby nie ludzie, którzy byli blisko... Dziękuję kochani, przyjaciele, za wsparcie materialne i duchowe. Moja przygoda wydawnicza to podróż, w którą zechcieliście wyruszyć razem ze mną. Dzięki Wam, tomik dotrze do wielu osób. Wierzę, że Bóg będzie używał tego dzieła dla Swojej Chwały. Dla mnie celem było uwielbienie Jego Świętego Imienia. Radość, którą odczuwam mogę wyrazić tylko słowem- dziękuję.

Mam Ojca w niebie, który jest dobry... Dziś i całą wieczność będę radować się Jego dobrocią.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz